عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










هيچگاه ويتريني نداشته ام تا دلم را در آن به نمايش بگذارم
در قامت يک فروشنده دوره گرد عاشق تو شدم
از اين روست که تمام خيابانهاي شهر عشق مرا مي شناسند

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

نظر یادتون نره ه ه ه ه

خووو!

____________________________________________


نظرات شما عزیزان:

elaheh
ساعت22:23---16 بهمن 1390
سلام!
نميدونم چي بگم گفتي ها گفته شد
ولي
فقط بدون ارزشش رو نداره سرنوشت يه هيولاس موقعي كه فك ميكني خوشحالي سرنوشتت نود درجه تقارن ميشه وتو همون لحظه بدبخت تريني.
موفق باشي!


نیلوفر
ساعت11:28---3 دی 1390
اِ اِ اِ آرمین آهنگتم نیست کهپاسخ:bazam hamon loxblog malom nist dare chika mikone

نیلوفر
ساعت11:26---3 دی 1390
سیلام داداش آرمین...

خوبی؟

یک پست بالاتر داشتی کـــــــه؟ پس کو؟پاسخ:az daste loxblig dige pakesh karde kolan barghashtam 10 roz pish:D


مـریــم
ساعت15:18---2 دی 1390
سلام
من از دست لوکس بلاگ خسته شدم ...
توی مدیریت وبم هم دیگه نمی تونم برم ...
پس نظر به صورت خصوصی ممنوع ...
نظرات از توی خوده وب خونده میشه ...
حتی نظرات تا 10 روز قبل پاک شده ...
پس من از لوکس بلاگ رفـــتــــم ...
این آدرس جدید وب من :
www.maryam371.blogfa.com
تـــــوجــــه ... تــــوجـــــه ...
1. چون لوکس بلاگ یه سرویس تبلیغاتیه ، سرویس های بلاگفا و پرشین بلاگ وبلاگ های لوکس بلاگ رو لینک نمی کنند !
پـــــــس اگـه نمیتـونـم لینـکتـونــم منــو بــبــخـشـیــد ...
2. توی وب بلاگفای جدید من نظر میذارید ، اگه آدرس وبتون لوکس بلاگه ، آدرس وب خودتونو نذارید چون نظر درج نمیشه !
پــــــس حتما به جای آدرس وبت ، اسم وبت رو بذار تا بیام بهت سر بزنم ...
منتظـــر همــتون هستــم !
یــــه دنیــــا مـمـنــون ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br